niedziela, 13 grudnia 2009

Złote myśli tygodnia naszych przedszkolaków

Tydzień 7.12. - 11.12.2009

Ten tydzień był wyjątkowy sporo dzieci nam się rozchorowało , pozdrawiamy ich serdecznie i życzymy im szybkiego powrotu do zdrowia.

Rozmowa Radka i Kuby

R. - Kuba ja jestem Zyg Zakiem

K.- Nie ja nim jestem

R. - Zaraz się wkurzę na ciebie!

K. - A ja się obrażę

R.- Kuba ja chce nim być dziś, ty będziesz jutro

K. - ok, obrażam się

Radek do Cioci Ani - Ciociu ja mam buzię jak paszcze krokodyla.

Radek pyta ciocię:

R.- Ciociu widziałaś kiedyś komora?

C. - Tak, widziałam.

R.-Ja też widziałem, był ogromny, gonił mnie, ale uciekłem.

Radek rozmawia z Kubą:

R. - Kuba ty jesteś Kubuś Puchatek

K. - Nie, Radek nie uzywamy takich słów w przedszkolu.

R. - Ale to nic złego

K. -Nie Radek to są złe słowa