niedziela, 3 stycznia 2010

Wigilia i Szopka Bozonarodzeniowa 2009

23 grudnia w naszym przedszkolu odbyła się Wigilia. Dzieci zapoznały się z Opowieścią Bożonarodzeniową, śpiewaliśmy wspólnie kolędy, składaliśmy sobie życzenia oraz łamaliśmy się opłatkiem. Wszystko odbyło się w miłej świątecznej atmosferze.

Złote myśli naszych Przedszkolaków.

28.12.2009 - 08.01.2010

Kamil do Cioci Ani: Ciociu pamiętasz moje żygaństwo?

Ciocia Ania: Tak pamiętam, dobrze pamiętam.

Olek podczas kolorowania rozmawia z Ciocią Anią:

O.: Ciociu mówił ci ktoś,że jesteś piękna?

C.A.: Tak, mój chłopak.

O.: Rozumiem. A on jest piękny?

C.A.: Mi się podoba.

O.: To dobrze, to jest ważne.

Kuba do Cioci Ani:

K.: Ciociu ty lubisz Monte?

C.A.: Tak lubię.

K.: To ja ci przynisę z domu, mam dużo. Chcesz?

C.A.: Nie Kuba, nie przynoś. Zjedź sam.

K.: Nie Ciciu. Przynisę Ci. Zjesz sobie:)

Olek do Cioci Ani.

O.: Ciociu kiedy Ty masz urodziny?

C.A.: Wczoraj miałam.

O.: O nie. Nie zaprosiłaś mnie na imprezę?

C.A.: Olo Ty jesteś za mały na imprezy za starszymi.

O.: Wiem ciociu, jesteś już stara.

C.A.:Tak jestem:(



Pod koniec grudnia wybraliśmy się w odwiedziny do szopki. Poniżej zdjęcia z tej wyprawy http://picasaweb.google.pl/kolorowekredki10/SzopkaBozonarodzeniowa2009#