poniedziałek, 18 stycznia 2010

Tydzień 11.01.2010 - 15.01.2010

W tym tygodniu nasze Przedszkolaki solidnie przygotowują się do występu z okazji dnia Babci i Dziadka. O efektach ich ciężkiej pracy będziecie się mogli Państwo przekonać już w najbliższy piątek tj, 22.01.2010 r o godzinie 13,30. Serdecznie Zapraszamy


Poniżej tradycyjnie już złote myśli naszych Przedszkolaków

Ciocia Ania do Ola:

C.A. - Olo jak minął ci weekend?

O.: - Bardzo dobrze, cały weekend słuchałem Lady Gagy.

Olek: Ciociu wiesz mama obcina mi włosy taką maszynką dla prawdziwych mężczyzn.

Kuba do Radka:

Radek ty musisz dziś do mnie przyjechać inaczej, inaczej wkurze się na Dziadka Wieśka.

Radek do Cioci: Ciociu walczyłem dziś cały ranek ze smokiem.

C.A. - A jaki był to smok?

R: - smokowy Ciociu.

Ciocia Ania pomaga Kamilowi przy pracy plastycznej: Ciociu co ja bym bez Ciebie zrobił, nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie.

Olek o Cioci Asi: ta nasz Ciocia Asia to fajna panienka.