sobota, 13 lutego 2010

Złote myśli tygodnia naszych przedszkolaków

Tydzień 08.02. - 12.02.2010r

Zosia, Emilka, Eryk i Olo bawią się wspólnie w rodzinę. Eryk i Oluś pracują w banku ( schowani za parawanem ) Eryk: musimy lecieć do domu, żony czekają z obiadem, Olek: masz racje - biegniemy!! Wracają do dziewczynek, które gotują obiad i bawią dzieci. Emilka do Eryka, swojego męża: ile dziś zarobiłeś pieniędzy? Muszę kupić nowe kosmetyki:) Eryk oddaje pieniądze Emilce i zabawa trwa dalej.

Przy obiedzie Kamil do Cioci Ani: Wiesz ciociu uwielbiam jak mnie karmisz, Ty zawsze dajesz mi takie małe kawałeczki, może masz ochotę mnie pokarmić?? Ciocia na to: oczywiście, że mam:)

Olek do Cioci Ani: Wiesz ja się przebieram za księcia, tylko nie będę miał księżniczki, co ja teraz zrobię??

Ciocia: Emilka może będzie księżniczką.

Olo: idę z nią pogadać. ( i poszedł)

Olo: Emilka będziesz moją księżniczka??

Emilka: Zastanowię się, trudna sprawa:)


Tłusty czwartek 2010 i kilka zdjęć

http://picasaweb.google.pl/kolorowekredki10/TlustyCzwartek#


W piątek w naszym przedszkolu odbył się bal karnawałowy, zabawa była bardzo udana a przebrania naszych Przedszkolaczków śliczne i bardzo ciekawe. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

http://picasaweb.google.pl/kolorowekredki10/BalKarnawalowy#